От дълбините на океана

Идеята да дойда тук не беше моя. Това хрумване е изцяло на Лайза - понастоящем моя съпруга. Не харесвам плажовете, не ми харесва и пясъка. Идея си нямам как се озовах на северното крайбрежие в обкръжението на приятелките й, с на нейната мигрена и болките в колената. Курортът е твърде населен за моите представи за идилия. И когато гледам Лайза си мисля за това как бих я удушил. Особено когато се провесва на врата ми да иска целувка. Отвратителен маниер да изпросиш малко нежност. Не че не бих й я дал, но ме отблъсква дъха й на ягодово червило, пръстите й, които рошат косата ми. Гледам и приятелките й - завършили колеж момичета, отдавана пораснали, за да се кикотят по тоя начин.

И сега я гледам Лайза и вече знам, че след това море няма да бъде моя жена. Юридически е сложно, но на практика една спонтанна смърт би разрешила моето неудобство. Не отричам заслугите на рода й по отношение на моята кариера, но съм убеден, че крехкото й тяло не ще даде живот на децата ми. Прекалено бледа би била кожата им, даже и след десетдневно излагане на слънце. Десет дни сме тук, а аз все повече си мисля как да я накарам да умре. Като се върна искам да съм опечален вдовец, който да замине на пътешествие - из гъстите гори на западните покрайнини, ухаещи на сено по това време на годината. А тя ще почива под земята и няма да има нито мигрена, нито болки в колената. Това крие известно неудобство, защото единствения начин по който получавам удовoлствие е точно, когато тя е на колене. Но за пуританския й маниер на разсъждение това е откачено, не било достатъчно традиционно. А аз я искам така и след като не мога да я имам, по-добре и нея да я няма. Защото трябва да пазим колената.

Точно тази нейна мисъл ми дава идеята, че ще я удуша. Ще я завържа за леглото и ще проникна в нея. След това ще я удуша. Вярвам, че спокойствието, което ще налегне душата ми ще даде сили да издържа на разследването. Съдиите са подкупни. Особено дъщерите им. Една от най-добрите приятелки на Лайза е дъщеря на съдия и вече трета сутрин ме причаква в горичката по пътя за плажа, за да ме примами след нея. За да ме накара да я обладавам грубо, о! колко грубо. И не е нито бледа, нито има болки в колената.